Megrendelések kezelése

NASuite a legegyszerűbb módszer az online kereskedők számára, hogy a megrendeléseiket minél kevesebb emberi erőforrás segítségével szolgálják ki.

Automatizálás!

Rendszerünket 2007-ben kezdtük el fejleszteni annak érdekében, hogy minél kevesebb emberi emberi erőforrásra legyen szükség a megrendelések kezeléséhez. Megoldásunk azon alapszik, hogy elemei egységnek nem a megrendelést tekintjük, hanem a benne lévő termékeket, amelyek önálló „életet” élnek a rendszeren belül. Bevezettük a termékstátuszokat, amelyek egyedi folyamatok által vezérlik a munkameneteket. A folyamatokban a legtöbb fázist automatikusan oldjuk meg. Ahol emberi közreműködés szükséges ott külön felületet nyújtunk az aktuális munkafáziselvégzéséhez.

Termékstátuszok által vezérelt folyamatok

A megrendelésekben szereplő termékeknek egyedi státuszuk van. A rendszerben a termékstátuszok határozzák meg a folyamatokat / tevékenységeket. Minden státusznak külön jelentése van és külön folyamatot indukál. A státuszokhoz tartozó felületeken a termékeket gyorsan lehet csoportosan kezelni.

Megrendelések több forrásból

Akár több Webáruházból vagy Piactérről is érkezhetnek rendelések, ezeket mind együtt lehet kezelni. Tapasztalatunk szerint érdemes minden országban külön webáruházat üzemeltetni, mert országonként így független termékkínálatot, marketing megjelenéseket és árstratégiát tudunk kialakítani.

Támogatott webáruházak: Shoprenter, Shopify.

Támogatott piactér: eMag.

Számlázz elektronikusan

Számlázási funkciót a Billzone Online Számlázó használatával oldottuk meg. A Billzone az NASuite-tól független cég, amelyet akár önállóan is lehet használni.

A számlakészítés a lehető legegyszerűbb, ugyanis csak egy gombot kell megnyomni, az elektronikus számla el is készül és automatikusan ki lesz küldve a megrendelő email-címére.

A számlákhoz bármikor hozzá lehet férni a Billzone felületén. (A könyvelő számára hasznos riportokat lehet innen letölteni.)

Új megrendelések

Azon termékek, amelyek nincsenek raktárkészleten, automatikusan „új” státuszt kapnak. Minden „új” termékstátusszal rendelkező termék belekerül egy listába, amely nagyszerűen összegyűjti, hogy mely termékeket kell a beszállítóktól megrendelni.

A listákban sok hasznos információ megjelenik, például a termékek árrése is.

Szállítható megrendelések

Nincs szükség fejben tartani vagy átnézni az aktív megrendeléseket, mivel azok a megrendelések, amelyekben minden termék raktárkészletre került, megjelenik egy szűrhető listában.

Érdemes Szállítási mód és Ország szerint szűrni a kiküldendő csomagokat.

Megfontolandó lehet az olyan megrendeléseket is kiküldeni, amelyben még nincs minden termék raktáron. A szűrővel ez is beállítható.

Hibák automatikus felderítése

A legprecízebb cégeknél is előfordulhatnak hibák. A rendszerünk 6 tipikus hibát  képes felfedezni és azokra felhívja a figyelmet.

A raktárkészlet és a termékstátuszok összhangját ez a felület hatékonyan segíti. Rengeteg kellemetlenségtől óvja meg a céget.

Partnerek nyilvántartása

Lehetőség van partnerek rögzítésére, nyilvántartására.

Megrendelés készítésekor automatikusan beemelődnek a partnertörzsből az adatok.

Lehetőség van arra, hogy ha egy Partnernek több megrendelése, azt egybevonva számlázzuk ki neki.